A Praktikernél 2014. novembere óta irányítja a marketing osztályt, amit 2020-tól az e-commere üzletág vezetésével együtt igazgatóként irányít. Az online kommunikációt az alapoktól építette fel és a webshop teljes megújítása és az e-commerce üzletág dinamikus fejlődése is a vezetése alatt indult el. 2020-ban a Praktiker a 14. legnagyobb forgalmú magyarországi webshop volt a GKI listája alapján. Számos díjat – év honlapja, év alkalmazása – is szerzett a vállalat az elmúlt években.
Az e-commerce terület mellett az általa vezetett részleg feladata a cég teljes körű külső kommunikációja. Feladatkörébe tartozik a vállalati márkaépítés, média és sajtókapcsolatok, ügyfélszolgálat, offline kommunikáció, áruházi POS anyagok, a Praktiker webshophoz kapcsolódó teljeskörű online kommunikációs feladat. Az elmúlt néhány év alatt számos konferencián előadott, panelbeszélgetésben vett részt, zsűrizett szakmai versenyeken. 2020-ban a TOP 50 legbefolyásosabb marketing vezető közé bekerült a 19-ik helyre.