Kapcsolat

A folyamatosan felbukkanó, újabb és újabb marketing lehetőségek, a digitális térben felcseperedő generációk, a világ sorsfordító eseményei egy minden eddiginél kiélezettebb versenyfutást eredményeztek a piaci szereplők között – legyen szó a pozíciók megtartásáról, részesedés növeléséről, vagy sok esetben csupán a fennmaradásról.

A kereskedők vállára nehezedő nyomás felnyitotta szemünket arra az erősödő igényre, hogy az ország legjobb szakembereivel karöltve ajtót nyissunk a jövőbe, és a bizonytalannak tűnő jelenből egy biztosabb talpakon álló jövőt teremtsünk a rendezvényünk résztvevőinek. Ez vezetett el minket a Future Trade megszervezéséhez.

Ismerd meg a szervezői csapatot!

Kocsis Márk

Az EAZY Digital integrált marketing ügynökség alapítója-, és ügyvezetőjeként évek óta annak szentelem a napjaimat, hogy ügyfeleink piaci pozícióját erősítsem. Ehhez a folyamathoz elengedhetetlen az online kereskedelem alapos ismerete, hiszen az elmúlt évek trendje alapján is láthatjuk, hogy a vásárlások már zömmel a digitális térben zajlanak le.
A Future Trade szervezőjeként legfőbb célom, hogy minél szélesebb spektrumban mutassam meg a résztvevők számára, melyek azok a technológiai- és marketingkommunikációs újdonságok, amelyek a jövőben mérvadó eszközei lehetnek a mindennapoknak, és amelyek ismerete nélkül egyes kereskedők akár elveszíthetik az addig betöltött szerepüket a piacon.


Takács Katalin

Az EAZY Digital marketing ügynökség Key Account ﹠Event Managereként célom egy olyan esemény megszervezése, mely a magas szintű szakmai tartalom mellé lehetőséget nyújt a személyes kapcsolatteremtésre és kikapcsolódásra is.
Az elmúlt időszak olyan kihívások elé állította a kereskedelmi szférát, amely sokaktól azonnali reakciót, és változtatást követelt. Ezzel a konferenciával az a célunk, hogy segítsük a résztvevőket, felkészítsük őket a jövő kihívásaira, és tanácsokat, válaszokat adjunk számukra arra vonatkozóan, hogy mi várható – ezzel is segítve a munkájukat.
A Future Trade nevében benne is van, hogy hosszútávra, avagy visszatérő eseményként tervezünk a konferenciával, emellett pedig egy támogató közösség létrehozását tűztük célul.


Nagy Sándor

Immáron közel három évtizede szenvedélyem a kereskedelem, amióta pedig csak létezik online értékesítés és digitalizáció, ez is a kedvtelés részévé vált. Igyekszem a múltból minél több tapasztalatot továbbörökíteni, hatással lenni a jelenre, és elképzelni, tervezni, megálmodni a lehetséges jövőt.
A Future Trade konferencia társ-ötletgazdájaként és a szakmai tartalom felelőseként egy másik passziómat is kiélhetem: megismerni és bemutatni olyan szakembereket, szakmai nézőpontokat, akik és amelyek a kereskedelemmel, és az azt kiszolgáló szektorokok helyzetével, kihívásaival, lehetőségeivel kapcsolatosak, előrevetítve ezzel a jövőbeni trendeket.
Hiszek abban, hogy a digitalizáció nemcsak lehetőség, hanem felelősség is, így mindenkinek, aki ezzel az eszközzel azért él, hogy vásárlókat, ügyfelek szolgáljon ki, folyamatosan fejlődnie kell, meg kell hallgatnia másokat, és nyitottnak kell lennie új nézőpontok befogadására – a Future Trade konferencia célja pedig mindennek az igénynek a teljes körű kiszolgálása.


Bognár Anna

Ügynökségünk, az EAZY Digital szolgáltatási körei közül a social media és kreatív üzletág tartozik hozzám. Ezek közül is elsősorban a közösségi média rendkívüli dinamikus fejlődésének lekövetése az, ami a konferencia szervezése mellett leköti az energiámat.
Legyen szó egy kézműves szappankereskedőről, vagy gigaóriás elektronikai webáruházról: az okosan megtervezett, és gondosan kezelt social felületek bármely márkába életet lehelnek, szerethetővé téve azt az emberek, ezáltal pedig a vásárlók számára.
A mi szakmánkban igencsak jól jönne, ha néha betekintést nyerhetnénk a jövőbe – hiszen ki gondolta volna még 2019 elején, hogy a világ (ezzel együtt pedig a digitális kereskedelem létjogosultsága) ekkora fordulatot vehet ilyen rövid időn belül?
Őszintén remélem, hogy május 19-én – a fantasztikus előadóknak és lelkiismeretes szervezői gárdának köszönhetően – egy napra tényleg úgy érezhetjük, hogy sikerült beülnünk abba a bizonyos DeLorean-be.


Kapcsolatfelvétel

Kérdésed támadt a konferenciával kapcsolatban? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi készséggel állunk rendelkezésedre!