Sajtó

Kevésbé az ár, inkább a minőség a döntő

A megerősödött pénztárcákért zajló verseny márpedig éles, mivel – ahogy az a Future Trade Budapest konferencián elhangzott – a magyarországi e-piac tavalyi, 1200 milliárd forintos forgalma Európában a legnagyobb bővülést mutatta fel Észtország után, megelőzve Lengyelország, Horvátország, Spanyolország, Görögország, Ausztria internetes értékesítéseit.

Elolvasom!


A készpénzt kevésbé szeretjük, de az utánvéthez azért még ragaszkodunk

Európa második legnagyobb bővülését produkálta tavaly a hazai e-kereskedelmi piac. Az online vásárlások nem akarnak leállni a koronavírust követően sem, ugyanakkor van honnan növekednie a magyar piacnak és az export továbbra sem jelentős a hazai cégek működésében. A készpénzes fizetést egyre kevésbé szeretjük, de az utánvéthez azért még ragaszkodik a magyar.

Elolvasom!


Magyar e-kereskedelmi piac adatok 2021

A tavalyi év legfontosabb trendjei közé sorolható, a csomagautomata-boom, melynek keretében 380 darabról 1300 darabra nőtt a különböző csomagautomaták száma az országban. Szintén fontos változás, hogy jelentősen visszaszorult a készpénzes forgalom az e-kereskedelemben, mára csupán 26,4%-ot tesz ki a futárnál vagy bolti átvételnél történő nem elektronikus fizetés a teljes forgalmon belül.

Elolvasom!


Egyre többen vásárolnak így Magyarországon: lehet ők tudnak valamit a durva infláció ellen

A magyar online piaci szereplők nem igen lépik át az országhatárokat, holott a bővülés egyik záloga a nemzetközi kereskedelemben rejlik – hívta fel a figyelmet a DHL Express Magyarország részéről Mészáros Ádám ügyvezető igazgatója a Future Trade Budapest konferencián.

Elolvasom!


Íme az adatok a 2021-es e-kereskedelmi piacról!

A Future Trade Budapest konferencián az előadók és a résztvevők is egyetértettek abban, hogy mind a hazai piacon, mind a nemzetközi porondon óriási lehetőségek várják az e-kereskedőket.

Elolvasom!


Európában is kiemelkedő volt a hazai e-kereskedelem bővülése 2021-ben

Jesse Weltevreden amszterdami e-commerce kutató európai kitekintéséből kiderült, hogy hazánkban igen dinamikusan fejlődik a digitális kereskedelem. Jelenleg az online vásárlók penetrációja 74 százalék körül van, ezzel az öreg kontinens középmezőnyébe tartozunk, olyan piacokat megelőzve, mint Lengyelország, Horvátország, Spanyolország, Görögország vagy éppen a szomszédos Ausztria.

Elolvasom!


Jó évük volt, de nehéz évük lesz a magyarországi webshopoknak

Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29%-ot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd forintos szintet. – derült ki a Future Trade Budapest konferencián.

Elolvasom!


Magyarország végre első valamiben

Az egyik legfontosabbá váló piaci szegmensben produkált kiemelkedőt hazánk.

Elolvasom!


Future Trade 2021: merre tart a magyar kiskereskedelem?

Első alkalommal rendezték meg a kiskereskedői szakma legújabb, Future Trade elnevezésű konferenciáját, amely – nevéhez híven – leginkább a hazai kereskedelem várható legfontosabb trendjeire, újításaira fókuszál.

Elolvasom!


A jövő a jelenben kezdődik – a Future Trade konferencián jártunk

Szeptember elején Budapesten került sor a Future Trade e-kereskedelmi konferenciára. A közel ötven előadóval és tucatnyi szakmai kiállítóval megrendezett konferencia mottója így hangzott: A jövő a jelenben kezdődik.

Elolvasom!


Most dől el a kereskedelem jövője?! - Ecommerce guruk konferenciája Budapesten

2021. szeptember 8-án, első ízben kerül megrendezésre a FutureTrade Kereskedelmi Konferencia a Danubius Hotel Héliában. A rendezvényen a kereskedelmi és marketingszakma legnevesebb gurui, valamint a bolti és online értékesítés legsikeresebb cégeinek képviselői vesznek majd részt, és cserélnek tapasztalatot az elmúlt másfél év sikereiről, kudarcairól, valamint utat mutatnak a hazai vállalkozásoknak a jövő kereskedelme felé.

Elolvasom!