Alig egy évtizeddel ezelőtt még ritka volt a jól működő (sőt, a működő) ügyfélszolgálat, ma pedig erős fegyvertény lehet, sőt, a hiánya komoly károkat okozhat. De mitől lesz jó? Mi kell ahhoz hogy a néha csalódott vásárlóból is visszatérő ügyfelet varázsoljon. Miért fontos hogy a vásárló bizalma egy probléma megoldása után még szilárdabb legyen? A WOLT elmondhatja magáról, hogy innovatív, hatékony és barátságos kommunikációjával szinte mindig eléri az 5 csillagot. Az előadásban a stratégiáról és az elmúlt 3 év tapasztalatairól lesz szó.
A logisztikai folyamatok hatékonysága az egyik legfontosabb tényező a webáruházak versenyképességében. A logisztikai hatékonyság mérése, a legmodernebb robotizált raktártechnológia és mesterséges intelligenciára épülő, felhasználóbarát informatikai rendszer nélkül szinte lehetetlennek tűnik felvenni a versenyt a tőkeerős nemzetközi e-kereskedőkkel a magyar webáruházaknak.
Az előadásban bemutatjuk, hogyan érdemes mérni a logisztikai folyamataink hatékonyságát, áttekintjük az elérhető legmodernebb fulfillment technológiákat és arra is választ adunk, hogy érdemes-e kiszervezni a logisztikai folyamatainkat.
Az e-kereskedelem folyamatos növekedést csak a legmegfelelőbb kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldásokkal lehet értékteremtés mellett és értékvesztés nélkül kielégíteni. Előadásunkban részletesen bemutatjuk, ezen problémák potenciális megoldását, maximális hatékonysággal. A Daktela nem kevesebbet vállalat víziójában mint hogy egyedülálló omnichannel, okos ügyfélszolgálati rendszerével azonnali válaszokat adjon a jelen és a jövő e-kereskedelem kihívásaira, legyen az ügyfél interakció, elégedettség vagy költséghatékonyság.
Vajon a műszaki cikkek piacán mennyire fontos a kereskedő mint márka, és az amit kínál, a választék és az árak? Mi alapján döntenek a vevők? Mennyire változott a hagyományos és bolti csatornák iránti igény és a kereskedői stratégia, mi várható a következő 1-2 évben ezen a területen? Erről beszél előadásában Hunyady Beatrix, az Euronics üzletlánc marketing igazgatója
A Rossmann online üzletága óriásit növekedett az elmúlt két évben, mindeközben a bolthálózat is folyamatosan fejlődik. A megújuló weboldal és webshop tervezésénél nem csak a jelen kihívásaira kellett válaszolni, hanem már a következő 2-3 évre tervezett további bővülés hátterét is biztosítani kellett. Ennek a lépéseiről, a fejlesztési stratégiáról lesz szó az előadásban.
Az egyik leginkább preferált csatorna, amit minden nagy webshop tulajdonosnak kötelező jól használni. Eddig ezt tudtuk. De hamarosan új szelek fújnak majd a Google háza tájáról: örülünk vagy sírni fogunk?
Több mint két éve tartó világjárvány, felgyorsult digitalizáció és online világ, hullámvasút módjára ingadozó kereslet, infláció, ellátási lánc problémák: a kereskedőkre nehezedő kihívások a fogyasztói attitűdöt is jelentősen változtatják. Egy globális kutatás bemutatása, hazai adatokkal fűszerezve.
Ember tervez, makrogazdaság végez. Még a bizonytalanság idején is kell lennie egy fogódzónak, ami… segít körülnézni a horizonton. Tájékozódni és orientálni nem biztos, hogy a békeidők bizonyosságával tudunk, de a gazdasági folyamatok komplex értelmezése mégis segít minket a következő üzleti időszakban. Kiskereskedelem, fogyasztás és a nagy kép. Ezekről biztosan lesz szó, de nem veszítjük tekintetünk elől az inflációt sem.
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén is: három különböző nézőpont, tapasztalatok és víziók, a piac, a kereskedő és a vásárló aspektusai.