Vajon a műszaki cikkek piacán mennyire fontos a kereskedő mint márka, és az amit kínál, a választék és az árak? Mi alapján döntenek a vevők? Mennyire változott a hagyományos és bolti csatornák iránti igény és a kereskedői stratégia, mi várható a következő 1-2 évben ezen a területen? Erről beszél előadásában Hunyady Beatrix, az Euronics üzletlánc marketing igazgatója
Az egyik leginkább preferált csatorna, amit minden nagy webshop tulajdonosnak kötelező jól használni. Eddig ezt tudtuk. De hamarosan új szelek fújnak majd a Google háza tájáról: örülünk vagy sírni fogunk?
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén is: három különböző nézőpont, tapasztalatok és víziók, a piac, a kereskedő és a vásárló aspektusai.
Az üzleti folyamatokat, a marketing stratégia és a felhasználók igazodjanak a webshop tudásához, vagy fordítva? Hogyan lehet kitűnni tízezer közül, vagy a feladat pont az hogy egységesedjenek a felületek? Mindig jobb a drágább? Milyen erőforrásokat kell biztosítani a kereskedőnek ahhoz hogy a webshop fejlesztés gördülékenyen menjen, mit várnak el az IT cégek?
A gyorsan fogyó, élelmiszer jellegű termékek (FMCG) online kereskedelme nagyon lassan növekszik, összehasonlításban Európa más országaihoz képest lemaradásban vagyunk ezen a területen. A Kifli.hu sikere és a nagy retailer szereplők (Tesco, Auchan, Spar) mellett a Roskh az Aldi-val próbál érvényesülni a piacon, az éttermi szolgáltatók (Foodpanda, Wolt) pedig a rövid átfutási idővel igyekeznek belopni magukat a vásárlók szívébe. Egymást jól kiegészítő csatornák ezek, vagy az amúgy nem túl népes vásárlói táborért vívott kemény küzdelem?
Ahogy tavaly, idén is megkérdezzük nagy kereskedelmi láncok képviselőit, mit látnak a piacról. Miben változtak a vásárlói szokások, főleg a bolti vásárlásról az online térbe kerülők által? Milyen kihívások elé néznek a következő időszakban, különös tekintettel az év végi kiemelt szezonra? Milyen innovációk segítik a piaci pozíció megtartását és erősítését?